Dieta na potencję – co jeść, aby długo zachować pełną sprawność seksualną

Rate this post

to niewątpliwie słowo wzbudzające wiele emocji wśród mężczyzn, chcących uniknąć jakichkolwiek z nią problemów, najlepiej aż do późnej starości. Niestety, rzeczywistość niekiedy nie wygląda tak różowo jakbyśmy zazwyczaj chcieli, a mniejsze lub większe zaburzenia erekcji powodowane różnymi przyczynami mogą się przytrafić każdemu z nas. Ich uniknięcie nie jest tak proste, jak początkowo się wydaje, a oprócz stosowanych na tę przypadłość typowych środków farmakologicznych lub suplementów, równie skuteczne okazuje się przestrzeganie odpowiedniej diety, dobranej właśnie pod kątem zachowania jak najwyższego poziomu potencji.

Zaburzenia potencji – najczęściej spotykane przyczyny je powodujące

Istnieje wiele zaburzeń potencji, z jakimi w trakcie swojego życia może zetknąć się przeciętny mężczyzna, lecz najczęściej spotykane są te, dotyczące uzyskania oraz utrzymania mocnej i długotrwałej erekcji, uniemożliwiające niekiedy odbycie normalnego stosunku seksualnego. Niestety, co roku dotyka to coraz więcej mężczyzn i przestało być już uważane za chorobę przychodzącą wraz z wiekiem. Zaburzenia erekcji zdarzają się już coraz młodszym, nawet 20-latkom, a wielu jej przyczynom sami jesteśmy winni, prowadząc niezdrowy, niehigieniczny tryb życia. Objawia się to przede wszystkim brakiem jakiejkolwiek aktywności fizycznej oraz właśnie niewłaściwym sposobem odżywiania, dietą mającą bezpośredni, i w tym przypadku negatywny wpływ na nasze libido. Oczywiście nie są to jedyne przyczyny takiego stanu rzeczy, a inne, równie często spotykane, to:

  • narażanie się na długotrwały silny stres, powodujący coraz większe zmęczenie psychiczne i fizyczne natychmiast odbijające się na j;
  • choroby powodujące problemy z uzyskaniem erekcji, o których często nawet nie wiemy, nadciśnienie tętnicze, choroby tarczycy, miażdżyca, niewydolność nerek albo innych narządów wewnętrznych;
  • nadużywanie alkoholu, przy którego piciu nie mamy nawet co marzyć o przysłowiowym stanięciu na wysokości zadania;
  • problemy natury psychicznej powodujące zahamowania przed seksem, często mające swój początek w dzieciństwie.

Zaobserwowanie u siebie któregoś z powyższych objawów powinno skłonić nas do wizyty u specjalisty, czego raczej nie powinniśmy unikać. Jednak już sama zmiana trybu życia może spowodować usunięcie co najmniej kilku z nich, a zdrowa, właściwie zbilansowana dieta, pełna odpowiednio dobranych substancji odżywczych jest w stanie zdziałać prawdziwe cuda.

Dieta na potencję – najważniejsze zasady żywienia

Zmagając się z zanikającą sprawnością seksualną, zazwyczaj nie zdajemy sobie sprawy z tego, jaki olbrzymi wpływ na nią ma to, co jemy. Lekceważymy to całkowicie, sięgając zazwyczaj od razu po tabletki czy inne środki farmakologiczne, których skuteczności nie będziemy negować, ale mające w wielu przypadkach poważne skutki uboczne. Lepiej więc usiąść, przeanalizować nasze codzienne menu i zastanowić się, jakie produkty mające pozytywny wpływ na potencję do niego wprowadzić, a jakie ją osłabiające natychmiast usunąć. Można w tej sprawie zasięgnąć pomocy lekarza lub profesjonalnego dietetyka, ale samodzielne skomponowanie diety na potencję naprawdę nie jest trudne i wystarczy tylko trzymać się kilku sprawdzonych zasad.

Dieta na potencję – co należy usunąć z naszego menu

Komponując dietę na potencję, można kierować się takimi samymi zasadami, jak przy skutecznej diecie odchudzającej, bo powinny z niej zniknąć podobne grupy produktów żywnościowych. Wysokokaloryczne, pełne tłuszczu potrawy nie tylko powodują szybki, niekontrolowany wzrost masy ciała, ale i , co wynika przede wszystkim z niedostarczania organizmowi odpowiedniej ilości składników odżywczych niezbędnych do jego prawidłowego funkcjonowania. Istnieje pewna grupa produktów, których regularne spożywanie może błyskawicznie doprowadzić nie tylko do przejściowych, lecz nawet i trwałych problemów z libido, dlatego z naszej diety powinny natychmiast zniknąć:

  • alkohol, największy wróg męskiej potencji. Jego negatywne działanie polega między innymi na znacznym osłabieniu odczuwania zewnętrznych bodźców powodujących podniecenie seksualne, a co za tym idzie niemożność uzyskania erekcji. Alkohol rozszerza też naczynia krwionośne, co powoduje natychmiastowe zmniejszenie przepływu krwi w naczyniach jamistych prącia odpowiedzialnych za utrzymanie wzwodu przez cały czas zbliżenia. Może też powodować problemy natury psychicznej, brak ochoty na seks, a także inne poważne choroby zaburzające sprawność seksualną np. marskość wątroby czy ostre stany zapalne trzustki, nie dość, że niezwykle bolesne, to jeszcze często kończące się całkowitą impotencją;
  • wszystkie produkty z dużą ilością nasyconych kwasów tłuszczowych w składzie, czyli czerwone tłuste mięso, słonina, smalec, pełnotłuste produkty mleczne, sery czy twarogi. Szczególnie szkodliwy jest np. żółty ser, mający niekorzystny wpływ na funkcjonowanie układu krążenia, podnoszący poziom „złego” cholesterolu;
  • produkty o wysokim stopniu przetworzenia, takie jak tanie wędliny albo parówki, w których naturalne składniki stanowią zazwyczaj jedynie niewielką część ich składu, a cała reszta to szkodliwe i niezdrowe wypełniacze, sól, tłuszcze czy konserwanty;
  • wszystko, co zawiera cukry proste, a największą ich ilość znajdziemy w tak lubianych gazowanych napojach, ciastkach, białym ryżu, oraz napojach owocowych niemających zazwyczaj nic wspólnego ze zdrowymi sokami. Cukry proste, takie jak najczęściej stosowana fruktoza, charakteryzują się wysokim indeksem glikemicznym, mogącym powodować nadwagę, zwiększająca też poziom glukozy we krwi, co z czasem może doprowadzić nawet do cukrzycy;
  • soja, z jednej strony pełna cennych składników odżywczych, zawierająca jednak w swoim składzie fitoestrogeny mające budowę zbliżoną do żeńskich hormonów płciowych. U mężczyzn mogą one powodować zaburzenia hormonalne, co w rezultacie prowadzi do obniżenia , a w skrajnych przypadkach, przy jedzeniu większych ilości soi nawet do ginekomastii, czyli przerostu sutka, nadmiernego rozrostu tkanki w obrębie męskich piersi;
  • fast – foody, wszelkiego rodzaju hamburgery, hot – dogi czy pizze, zwłaszcza te, dostępne w postaci zamrożonej, przeznaczone do odgrzania w kuchence mikrofalowej. Ich skład często stanowi prawdziwe zagrożenie nie tylko dla potencji, ale i ogólnego stanu zdrowia. W większości tych produktów znajdziemy rekordowo duże ilości nasyconych kwasów tłuszczowych, soli, sztucznych barwników czy opisanych powyżej cukrów prostych.

Dieta na potencję – produkty podnoszące libido do maksymalnego poziomu

Wiemy już czego nie powinniśmy jeść, czas więc dowiedzieć się, jakie grupy produktów wprowadzą naszą potencję na maksymalny, nieosiągany wcześniej poziom, pozwalając jednocześnie zachować taką sprawność przez długie lata. Właściwie skomponowane menu będzie również miało istotny wpływ na cały stan zdrowia, pozwalając jednocześnie uniknąć , także jednej z przyczyn zaburzeń erekcji. Warto więc poświęcić trochę czasu na znalezienie produktów spełniających najwyższe normy jakościowe, pełnych witamin, minerałów i innych substancji podnoszących męskość, a w naszej diecie muszą się z kolei natychmiast znaleźć:

  • owoce i warzywa, absolutna podstawa każdego zdrowego odżywania, najlepsze i najbogatsze naturalne źródło substancji odżywczych. Jedne i drugie są ponadto niskokaloryczne, nie ma więc ryzyka przytycia nawet przy dużym ich spożyciu, a składniki takie jak witamina C czy potas doskonale regulują przepływ krwi, również w członku, dzięki czemu zawsze możemy liczyć na mocną erekcję. Bogactwo antyoksydantów zadba z kolei o ochronę przed nowotworami, zwłaszcza rakiem prostaty;
  • chude mięso, najlepiej drobiowe oraz ryby, dostarczające nam przede wszystkim białka, kolejnego składnika eliminującego wszystkie problemy ze wzwodem, pozwalającego też uregulować produkcję testosteronu, najważniejszego męskiego hormonu. Ryby, zwłaszcza te morskie oraz owoce morza, zawierają duże ilości kwasów Omega – 3, obniżających poziom trójglicerydów, odpowiedzialnych za odkładanie się cholesterolu w naczyniach krwionośnych, obniżenie ciśnienia krwi do bezpiecznego poziomu i produkcję serotoniny, ważnego neuroprzekaźnika poprawiającego funkcjonowanie układu nerwowego. W rybach znajdziemy też dwa ważne pierwiastki, selen, ułatwiający usunięcie toksyn z organizmu oraz cynk, którego braki powodują natychmiastowe obniżenie poziomu testosteronu;
  • zioła i przyprawy, doskonale wpływające na potencję między innymi dzięki działaniu na lepsze ukrwienie narządów płciowych. Wiele z nich to naturalne, silne afrodyzjaki, a w naszej diecie przede wszystkim powinny się znaleźć te zawierające oraz np. czarny pieprz czy papryka chili, dzięki którym wzrasta poziom wydzielania endorfin. Nie zapominajmy również o innych, równie korzystnych przyprawach, takich jak: kurkuma, , bazylia, gałka muszkatołowa, kolendra, cynamon, ziele angielskie, kardamon, anyż oraz wanilia. Wybór przypraw jak widać jest duży i każdy bez problemu znajdzie coś najbardziej mu odpowiadającego;
  • nabiał i niskotłuszczowe produkty mleczne, kolejne ważne źródło białka, a najłatwiej przyswajalne znajdziemy w jajkach, z których ilością nie należy jednakże przesadzać, bo konsekwencją tego będzie wzrost poziomu cholesterolu we krwi. W codziennym menu nie może także zabraknąć chudego twarogu i dojrzewających serów, zdecydowanie zdrowszych niż żółte wyroby „seropodobne” dostępne w naszych sklepach;
  • produkty z pełnego ziarna, przede wszystkim pełnoziarniste, najlepiej ciemne pieczywo, brązowy ryż, otręby, czy kasze, ale tylko te gruboziarniste, bogate w regulujący wszystkie procesy trawienne i pozwalający w pełni kontrolować poziom glukozy we krwi. Błonnik pozwala też zapanować nad swoim , dzięki czemu nie grozi nam podjadanie prowadzące do otyłości, przy której możemy zapomnieć o wysokim libido.

Dieta na potencję – suplementacja też ma znaczenie

Utrzymywanie właściwej diety, zdrowej i złożonej wyłącznie z pełnowartościowych produktów, to dobry sposób na brak kłopotów z potencją, jednak niekiedy nawet ona okazuje się niewystarczająca. Zdarzają się niestety sytuacje, kiedy organizm pomimo dostarczenia mu dużej ilości substancji odżywczych nie jest w stanie uporać się z zaburzeniami erekcji w stopniu nas satysfakcjonującym. W takim przypadku warto dodatkowo wspomóc stosowaną dietę na potencję odpowiednimi suplementami diety, spośród których specjaliści najczęściej polecają . Jest to zestaw dwóch tabletek, jednej branej jak każdy inny suplement codziennie np. przed posiłkiem oraz drugiej, Eron Plus Before, zażywanej, jak sama nazwa wskazuje bezpośrednio przed zbliżeniem.

Eron Plus – rewolucyjny, naturalny i całkowicie bezpieczny skład

Zestaw Eron Plus to nowoczesny suplement, którego największą zaletą, oprócz potwierdzonej wysokiej skuteczności, jest całkowicie naturalny skład, oparty wyłącznie na wyciągach roślinnych. Dzięki temu tabletki są stuprocentowo bezpieczne i nie powodują absolutnie żadnych skutków ubocznych, a w każdej z nich znajdziemy ekstrakty z ziół powszechnie używanych w leczeniu zaburzeń potencji, takich jak:

  • , znany u nas lepiej pod nazwą buzdyganka naziemnego, pełen fitosteroli, saponin, polifenoli i innych składników dbających o sprawność seksualną, wzmacniających układ odpornościowy, podnoszących kondycję fizyczną i dostarczających dużej dawki energii, niezbędnej nie tylko do seksu;
  • , legendarny naturalny wzmacniacz libido, dostarczający organizmowi l – argininy, wzmacniającej siłę oraz wytrzymałość, a jego regularne stosowanie wpływa też korzystnie na zwiększenie płodności poprzez poprawę jakości nasienia;
  • żeń – szeń koreański, odpowiedzialny za mocną i trwałą erekcję przez cały czas stosunku, regulujący przepływ krwi w okolicach intymnych;
  • kozieradka pospolita, działająca stymulująco na zwiększone wydzielanie testosteronu.

Korzyści z wprowadzenia jako jednego z elementów diety na potencję są, jak widać oczywiste. Dlatego warto już dziś odwiedzić , gdzie znajdziemy więcej przydatnych informacji i możemy złożyć zamówienie na dowolną ilość opakowań w najlepszej na rynku cenie.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*